Minden matracgarancia más és más, hiszen a matracok esetében a garanciavállalás gyártó és forgalmazó függő. A Ceriflex Magyarország igyekszik olyan minőségű matracokat a választékában tartani, ahol valós garanciavállalás áll a termékek mögött. A matracok garanciája 2, 5, vagy 10 év, de a legelterjedtebb és leggyakoribb garanciavállalás a 10 év. Ez a garancia az úgynevezett degresszív, vagy értékcsökkenő garancia (az összes nyugat-európai ezt alkalmazza leggyakrabban), ez annyit jelent, hogy a teljeskörű 2 év garanciavállalás után – ami a matrac teljes terjedelmére, matrachuzara, matracmagra egyaránt vonatkozik –, a 2. használati évtől értékarányosan csökken majd.
A garancia érvényességének nyilvántartásának érdekében a kötelező jótállást követő önként vállalt további garanciális időszak regisztrációhoz kötött. A kiterjesztett garanciális idő érvényesítéséhez a regisztrációnak a vásárlást követő 15 naptári napon belül kell megtörténnie a következő regisztrációs oldalon: www.gigamatrac.hu/regisztrácio
Az esetleges garanciális problémákat ügyfélszolgálatunkon keresztül lehet bejelenteni és munkatársaink felveszik a kapcsolatot a termék gyártójával, forgalmazójával, hogy Önnek a garanciális ügyintézés is egyszerűbb legyen. Garanciális ügyének bejelentéséhez szükség lesz:
- A termék vásárlásának helyét, idejét igazoló számla, blokk vagy árukiadási bizonylat.
- A hiánytalanul kitöltött lebélyegzett garancialevél és a mellékelt használati útmutató minden oldala
- Fénykép a matrac alatt található ágyrácsról és a termék látható, mérhető, tapasztalható hibáiról
INGYENES KISZÁLLÍTÁS
A rendelés, szállítás menete
A megrendelt termékről Ön írásos visszaigazolást kap, melyet munkatársaink a legtöbb esetben telefonon is megerősítenek Ön felé. A megrendelt matrac, ágykeret, egyéb termék beérkezését követően, munkatársaink telefonon -vagy az Ön általt kért értesítési formában- egyeztetik Önnel a szállítás időpontját és az esetlegesen felmerülő költségeket.
Egész nap otthon kell lennem?
Természetesen NEM! Munkatársaink igyekeznek a lehető legrövidebb idősávra szűkíteni a szállítás várható időpontját, bizonytalan esetekben szállító munkatársaink az érkezés előtt 1 órával -külön kérésre- telefonon értesíthetik Önt az érkezésről. A termékek átvételével Ön természetesen megbízhatja szomszédját, ismerősét, családtagjait is, sőt eltérő szállítási címet is megadhat vagy a megrendelés során vagy a szállítás pontos időpontjának egyeztetésekot munkatársainknak.
Kinek kell fizetnem?
Szállító munkatársaink az Ön befizetését biztonságosan, megbízhatóan kezelik. Amennyiben Ön az utánvétes fizetési lehetőséget választotta, úgy matrac, ágykeret és egyéb kiegészítő termékét szállító munkatársainknál a helyszínen készpénzben fizetheti. Amennyiben Ön nem szeretne készpénzben a helyszínen fizetni, úgy kérnénk, hogy válassza az előre utalás vagy a bankkártyás fizetési módot.